مشخصات اصلی


ظرفیت پمپ1.5 اینچ
جنس بدنهآلومینیوم
قطر لولهموجود در انواع 26 و 28 میلی متر
موجود در انواع 26 و 28 میلی متر9 خار
قیمت: 990000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

کاربرد هد پمپ آب الحاقی علفتراش

در بعضی از زمین های کشاورزی و مناطق کوچک و بزرگی که نیاز به آبیاری دارد به دلیل فشار کم آب، به دستگاهی نیاز دارید که با بیرون کشیدن آب از مخزنش، فشار آن را بالا ببرد و در نتیجه شما بهتر بتوانید از آب مورد نیاز خود در حجم و اندازه دلخواه برای آبیاری گیاهان یا پاشیدن آب روی سایر محصولات استفاده نمایید و چه چیزی بهتر از هد پمپ آب! الحاقی پمپ آب علف تراش یک ابزار قدرتمند ارسال آب، برای بالا بردن یا پرتاب آن با یک فشار معین به سمت بیرون است که به سادگی روی دستگاه علف تراش نصب می شود و در یک بازه زمانی کوتاه، مساحت زیادی را آبیاری می کند. متریال به کار رفته در این پمپ ها آلومینیوم است که کیفیت بسیار بالایی دارد. این پمپ وزن چندانی ندارد و به همین دلیل کار کردن با آن بسیار راحت است.

مزایای پمپ آب الحاقی علفزن

  • جریان تخلیه یکنواخت آب
  • سرعت بالا
  • تقویت عملیات آبرسانی
  • قدرت زیاد
  • گردش جری
    نقد و بررسی
    مشخصات فنی
    فیلم محصول
    پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


امروزه علفتراش های دوشی و پشتی دارای کاربردهای بسیار متنوعی هستند. یکی از کاربردهایی که علفتراش ها دارند، تبدیل شدن به پمپ آب هستند. الحاقی پمپ آب علفتراش را می توان به عنوان یک پمپ آب دم دستی در نظر گرفت. این الحاقی پمپ به سر دستگاه علفزن و بجای گیربکس آن بسته می شود. از این پمپ می توان برای پر کردن مخزن سمپاشی، برداشت آب از کانال یا استخر استفاده نمود. این پمپ نیازی به هواگیری ندارد. و با قرار گرفتن در آب و گاز دادن به دستگاه علفزن شروع به کار می کند.

این وسیله به سادگی مانند دیگر الحاقی ها قابل نصب به روی علف تراش است. اما نکته ای که قبل خرید این الحاقی باید به آن دقت نمود مشخصات علفتراشی است که دارید. هر الحاقی با مشخصات خاصی تولید می شود که این مشخصات باید با مشخصات علفتراش شما همخوانی داشته باشد.

مشخصه های اصلی که نیاز هست در هنگام خرید الحاقی پمپ آب علفتراش به آن دقت شود:

  1. قطر لوله ی علفتراش و قطر لوله ی الحاقی است. معمولا علفتراش ها با قطر لوله ی ۲۶ و ۲۸ میلیمتر در بازار موجود هستند. باید به این موضوع دقت فرمایید که قطر الحاقی مورد نظر شما با قطر علفتراشی که دارید همسان باشند. پس قطر لوله ی علفتراش خود را اندازه بگیرید.
  2. تعداد خار علفتراش و الحاقی. دومین مسئله ی اصلی که باید در نظر داشته باشید تعداد خار شفت خروجی است که داخل لوله ی علفتراش است. این شفت وظیفه ی انتقال نیرو از موتور به گیربکس علفتراش را به عهده دارد. برای مشاهده تعداد خار علفتراش، باید گیربکسی که به سر علفتراش متصل می شود را بازنموده و تعداد خار شفت را بشمارید. تعداد خارها معمولا ۷ یا ۹ خار یا مربعی هست. سپس می توانید با توجه به مشخصات دستگاه علفتراش خود اقدام به سفارش الحاقی مورد نظر خود نمایید.

برای اندازه گیری مشخصات لازم، گیربکس سر لوله را از روی لوله برداشته و قطر لوله و تعداد شیار (خار) سر شافت را بشمارید.

نمونه شافت ۹ خار علفتراش

نمونه شافت 9 خار علفتراش (فن کاوش دمیک)

نمونه شافت ۷ خار علفتراش

نمونه شافت ۴ پهلویی

نمونه سر شافت مربعی علفتراش (فن کاوش دمیک)

مادگی ۹ خار روی گیربکس

مادگی 9 خار روی گیربکس

کاربرد هد پمپ آب الحاقی علفتراش

در بعضی از زمین های کشاورزی و مناطق کوچک و بزرگی که نیاز به آبیاری دارد به دلیل فشار کم آب، به دستگاهی نیاز دارید که با بیرون کشیدن آب از مخزنش، فشار آن را بالا ببرد و در نتیجه شما بهتر بتوانید از آب مورد نیاز خود در حجم و اندازه دلخواه برای آبیاری گیاهان یا پاشیدن آب روی سایر محصولات استفاده نمایید و چه چیزی بهتر از هد پمپ آب!

الحاقی پمپ آب علف تراش یک ابزار قدرتمند ارسال آب، برای بالا بردن یا پرتاب آن با یک فشار معین به سمت بیرون است که به سادگی روی دستگاه علف تراش نصب می شود و در یک بازه زمانی کوتاه، مساحت زیادی را آبیاری می کند.

متریال به کار رفته در این پمپ ها آلومینیوم است که کیفیت بسیار بالایی دارد. این پمپ وزن چندانی ندارد و به همین دلیل کار کردن با آن بسیار راحت است.

مزایای پمپ آب الحاقی علفزن

  • جریان تخلیه یکنواخت آب
  • سرعت بالا
  • تقویت عملیات آبرسانی
  • قدرت زیاد
  • گردش جریان بالا
  • پایین بودن هزینه نگهداری
  • جنس مرغوب
  • مناسب برای همه مکان ها
  • حجم کوچک و وزن پایین

الحاقی پمپ آب علفتراش

الحاقی پمپ آب علفتراش (فن کاوش (دمیک)



برچسب ها: فروشگاه اینترنتی , الحاقی پمپ آب , پمپ , پمپ آب علفرن , پمپ آب کوچک , فن کاوش , دمیک , pump , کیت تبدیل , کیت تبدیل علفتراش به پمپ آب ,

مشخصات فنی


ظرفیت پمپ1.5 اینچ
جنس بدنهآلومینیوم
قطر لولهموجود در انواع 26 و 28 میلی متر
موجود در انواع 26 و 28 میلی متر9 خار

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط